Întrebări frecvente

Care este valoarea minimă a unei comenzi?

Valoarea minimă a comenzii este de 100 Lei.

Ce se întâmplă, dacă destinatarul nu se află la adresa de livrare?

În absența destinatarului, dacă ești de acord, pachetul poate fi predat vecinului, recepționistului, lucrătorului la pompe funebre, etc. Altfel se va lăsa o cartelă cu numărul nostru de telefon, prin care destinatarul poate lua legătura cu noi. Vei fi anunțat dacă este cazul.

Cum aflu că ați primit comanda mea?

După ce ai plasat comanda, îți vom trimite un link la adresa ta de email unde poți vedea starea comenzii. Este posibil să ajungă mailul în Spam. Dacă nu ai primit emailul, acest link este disponibil și pe pagina „Comanda trimisă”.

Cum comand?

  1. Adaugă produsele dorite în coș
    1. Completează formularul de comandă (îl poți accesa din coș)
    2. După completare, plasează comanda și plătește în siguranță

Cum plătesc?

Poți plăti online ușor și în siguranță prin partenerul nostru de plăți Stripe.

Când va fi efectuată livrarea?

Livrarea se va face în ziua cerută de cumpărător, în afara cazurilor de forță majoră.

Nu am găsit un produs potrivit nevoilor mele.

În acest caz, contactează-ne și vom găsi o soluție. Datele de contact le găsești în josul paginii.

În cazul livrării în hoteluri, garantați livrarea până la camera?

În acest caz garantăm livrarea numai până la recepție.

În ce zile ale săptămânii livrați?

Livrăm luni-vineri. În zilele de sărbători legale nu putem garanta livrarea. În cazuri speciale ne poți contacta telefonic.